Alldeles underbart.



Ny vecka.

Dagen började med att jag klev upp runt 10. Rätt bra faktist för att vara mig. Gick ut i maskinhallen och började plocka ut sakerna.
Agnes, kajsa och peter kom väl runt 12, då var det bara in med borden. Gick finfint dedära, och lampor och så har vi också fått upp! Så det kommer nog bli fint det där.

Har precis kollat på riverside, tror det var sista avsnittet :/ men det kommer väl nått nytt man kan kolla på antar jag! :) Ska snart iväg på träning, hoppas vi blir några stycken iallafall. Efter den tänkte jag stanna hos kajsa och kolla på film och äta lite chips och dipp, med lite gurka och morötter också! :)

Nu ska jag kolla på tv. Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0