Barndisco, oh yes!



Lång dag och jag känner att sängen är väldigt lockande!


Har precis kommit hem från tierp, har haft barndisco med klassen. Kom väl rätt mycket barn så det var bra iallafall.
Svängde förbi lina på hemvägen där jakob, lina, adam, agnes och kajsa var. Skulle gärna ha
stannat men hade inga saker för övernattning.

Sitter här nu och ska snart in i duschen. Tänkte sen göra lite popcorn och mysa ner mig i sängen och kolla på the Notebook som kanske är världens bästa film!

Imorn ska jag nog åka och kolla på bandy i karlholm. Men det var klockan elva, så vi får se om man orkar gå upp.

Förövrigt så har det vart enormt skönt med helg! Bara två veckor kvar kan man väl säga och det gillas så otroligt mycket!

Godnatt :)


För övrigt:


Åh vad jag vill




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0