det bara går om och om igen



jobbig dag

Det är söndag och jag är slut! Men helgen har vart kanon må jag säga.

I fredags blev det lite idol hemma hos sanna med wänge, sanna, kajsa och linnea :) Emil och emma tittade också ett tag. Sedan blev det upp till carro, där det blev lite partaj med dricka och glada människor! Hade faktist väldigt trevligt.

Igår så åkte jag och wänge till agnes först där dom hade gjort mat - tacos :) Käkade där och drog sedan vidare hem till mia och emil, där det bara var tjejerna. Mia fyllde år så vi firade henne, sjöng lite och bara hade trevligt. Killarna kom lite senare och det blev en kanonkväll. Innan dagen var riktigt slut, så blev det utskällning på hög, men så kan det gå.


Vaknade upp idag och kände att allt var fel. Jag får skylla mig själv, men blir bara lite smått arg också. 

Imorn är det sista skolveckan och sen är det äntligen lov. Måste gå måndagen nästnästa vecka också, men det går väl det med.
Har rätt mycket den här veckan, men ska försöka klara det. Två nationella prov, en svenskainlämningsuppgift + tal, "veckans ord" och matteprov. Känns nästan som om lovet kunde ha börjat denna vecka. Men kämpa, det är väl det som gäller, som alltid.


Sitter och kollar på fast and furious och har ätit lite popcorn. Kanonfilm!
Ska sova snart tror jag, så man är någolunda pigg imorn iallafall.

Godnatt




- precis sådär, fast tvärt om.





Kommentarer
Postat av: linaa

men hörru, va har du nu ställt till med? :(<3

2009-12-14 @ 11:56:31
URL: http://linaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0