Får hoppas på det bästa!



Hello.

Dagarna bara går och idag är det lördag!
Gårdagen spenderade jag med agge jan. Spelade för det mesta kort, men vi tog också ett långt och härligt bubbelbad.

Vaknade imorse och jag ville åka till Gävle. Men det visade sig att det bara hade öppet till kl 16, och vi vaknade runt ett, så det var egentligen ingen idé. Istället så blev det lite planering till nyår. Ska in i veckan och fixa allt så det här kommer säkert att bli kanon!

Imorgon så ska jag, agnes och adam åka in till stan, eftersom vi inte kunde idag. Ska kolla rean litegran och ha lite myspys! Jakob och linnea är också i stan så tänkte träffa på dom också.


Det har också vart julafton. Fick för det mesta pengar kan man väl säga, men också lite små saker som parfyme, nagellack, läppglans och sånna saker. Men det vart iallafall en bra och trevlig julafton :)

Men nu är det iallafall dags för en dusch, sedan ska jag krypa ner i sängen! Puss och godnatt :)



Ag tussan på bild! Tack för fina helgen :)


Och lina, hoppas du har det kanon i Indien! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0