för tillfälligt, underbart :)



Helskön dag och det gillar jag!

Hade bara nationella idag så åkte in och gjorde de. Gick faktist rätt bra än vad jag hade förväntat mig, men än så har ju inte resultatet kommit..
Men som sagt så känndes det bra iallafall.

Mamma kom och hämtade mig, så jag fick övningsköra lite :) grymt kul! Kom hem och har pluggat lite naturkunskp. Somnade ett tag och det var dagenshöjdpunkt kan jag lova!

Vaknade för ett tag sedan och nu sitter jag fortfarande med naturen. Går lite långsamt men ändå framåt :)
Ska käka snart och sedan tänkte jag sola om jag hinner med det.


Ska även snart åka och lira lite boll:



Och det gillas starkt!

Imorgon, torsdag. Vilket innebär en dag till och sedan helg! En vecka kvar efter det och jag älskar´t.




Underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0