Glader :)



 En enormt efterlängtad helg imorgon, så underbart!

Har pluggat naturen och engelskan och jag tror det sitter iallafall! Får vänta och se imorgon hur det går.
Försov mig så blev tyvärr ingen specialidrott, men resten av dagen har väl bara vart dryg. Men iallafall.


Förövrigt så är jag astrött. Kan bero lite på att jag sitter vid datorn halva nätterna och kollar på film, men det får jag ta! Ska iallafall sova ut i helgen!

Och äntligen en vecka kvar i skolan och sedan looooov! åh vad jag längtar :)


Men imorgon är det fredag. Blir väl antagligen att kolla på idolfinalen med flickorna och kanske pojkarna? Hoppas nog erik vinner, men calle är ändå bra. Vi får se, vi får se :)

Så det blir väl lite myspys på fredagen, och på lördag ska jag nog till mia :) Hon fyller år så då ska hon firas litegran. Blir nog väldigt trevligt! :)


Annars är livet underbart! :)
Hej på er













Ni är fantastiska!

Kommentarer
Postat av: linaa

du är grym sötis <3

2009-12-10 @ 22:32:25
Postat av: Anonym

Tack hjärtat :)

2009-12-13 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0