härligthärligt



En härlig dag har jag haft idag! :)

Började dagen med att jag gick upp rung kvart över 10.
Fixade mig och åkte mot skärplinge där kajsa och fia hoppade på, sedan var det raka spåret mot gävle. Självklart körde jag och det gick väl bra. Lite läskigt att köra i snö, men det ska man väl göra det med! 
Handlade ett par ringar, det var det enda. Kände att det inte var min dag bara, men kajsa hittade lite småsaker faktist.

Efter ett tag kom sanna.p in, så det var trevligt att träffa henne en stund, hade också lite roligt med affe ;)
Åkte väl hem runt 16 nånting, och då var det bara att börja fixa ute i lokalen.

Kajsa och agnes kom lite senare för förstärkning, vilket gjorde att det bara gick bra! Gick in och färgade mitt hår litegran, gick väldigt bra det med!
Vi har också suttit väldigt länge med musiken till nyår! Men nu är den fixad och det känns bara skönt!


Sitter här nu och bara känner hur ögonlocken sakta men säkert bara åker ner, men jag kämpar för att skriva klart det här så att jag får sova! Vilket det är dags för nu :)

Imorgon lite mer fixa och dona, och sedan torsdag, vilket innebär NYÅR! :D




Bara älskar bilden! En kanon härlig kväll hade vi som kommer upprepas på torsdag! :)



Kommentarer
Postat av: Sanna p

det var trevligt att träffa dig ett tag också Carro! :) och föresten tack för senast. (nyår) haha! <3

2010-01-04 @ 19:08:34
URL: http://petterssonsanna.blogspot.com
Postat av: Caroline

Tacktack stumpan, kul att du kom! :D <3

2010-01-06 @ 01:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0