JULAFTON! :D



Börjar med ett god jul till allihoppa!

Ska straxt bege mig ner till farmor och farfar, där vi ska fira jul i år :) Hoppas det blir en kanonkväll med en massa mat och julklappar! :)

Ska ta lite om gårdagen också, blev en uppesittarkväll hos carro :) Kom lite senare för att jag hade träning, men dök upp runt nio då alla satt och spelade bingolotto.

Jag käkade lite pizza och sedan var det dags för julklappsbyte. Alla fick ett i var, och jag blev väl grundlurad till en början av maria, men fick sen ett par coola tatueringar, pompoms och ett presentkort på make up store. Kanon!
men det blev tillslut en kanon dag.! :) 

Vaknade runt elva imorse, och då var det julafton! Men som sagt, ska vi ner till farmor och farfar nu, alla börjar bli lite smått irriterade så nu ska jag gå och hjälpa till.

Men alla, ha en bra julafton, för det ska jag ha! :)

Puss på er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0