Just like the other days..



MÅNDAG

Jobbigt att ta sig upp imorse, men det gick. Först skolan och sedan hem en sväng innan träning. Var rätt många, så det blev tvåmål nästan direkt, hur kul som helst!

Kom hem för ett tag sen, har käkat lite och bara legat i sängen och kollat runt lite. Min bärbara dator är iallafall igång igen och har nu trådlöst internet (Y)

Hade också nationella idag. Kom ner till salen och det var smockfullt! Skämdes ganska mycket av att bara stå där, men tillslut fick jag mitt prov och en sittplats. Men förövrigt har dagen vart helt okej!

Ska sova nu snart tror jag, är rätt trött faktist. Imorgon börjar pluggandet, så vi får hoppas det går bra!
pusselipuss




?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0