ledigledigochledigigen



Godkväll :)

Rätt fin och trevlig dag har jag haft. Har ioförsig bara pluggat men vädret har vart väldigt fint och jag har hunnit tagit det lugnt.

Inköp och varuhantering och matte har det pluggats idag, men som alla vet hatar jag verkligen matte. Jaja, fattade inte mycket, men lite fick jag gjort. Tror jag kan inköps provet iallafall, men vi får vänta och se tills imorgon.

Sitter nu och väntar på mat, är så hungrig. Ska sen iväg på träning :) Imorgon uppstigning vid 05.55 och genast iväg mot specialidrotten. Rätt okej dag har jag framför mig och sedan fredag! :)

Snart jullov och snart julafton. Och sedan är det äntligen nyår! Får bara hoppas att det blir kanon!

Nu ska det iallafall ätas och sedan iväg på träning!

herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0