LOOOOV



Första dagen på lovet, I LÖÖÖÖÖÖÖÖV IT>!<


Denna dagen började med att jag klev upp runt tolv. Åt frukost och gick direkt ner till farmor. Började på direkten med att pyssla och det tog väl runt 1 timme innan jag kom på vad för roligt kort jag skulle hitta på att göra och när jag äntligen kom på vad jag skulle göra, så blev det misslyckat!..

Jag kände att jag skriver god jul på ett kort och sen får det vara nog! Men fint blev det må jag säga, tror jag har några dålda talanger inom pyssel faktist.
Nog om det, efter det gick wänge hem och jag, teo och nellie tog fram de radiostyrda bilarna och började jaga varandra.
Kände att det var det bästa för idag faktist, känns som att jag borde införskaffa mig en sådan.

Sedan gick jag hem och har väl inte gjort ett dugg sen dess. Spelade lite kort med syster, men jag bara vann så kände att de inte var nån idé att fortsätta.
Men har kollat på beck och har nyss kommit ut från duschen och nu har jag slagit på en film som jag ska somna till!


Imorgon så ska jag först inhandla mig en liten present till kvällen då jag ska på uppesittarkväll hos carro! :)
Men också en julklapp åt wänge. Har ingen aning om vad det blir, men jag hittar väl på nåt roligt! :)
Innan uppesittarkvällen blir det träning, får bara hoppas att vi kommer in den här gången..


Men som sagt, nu film och sova!

Godnatt



Saknar nästan sommarkänslan litegran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0