Nyår imorgon/idag, kanon! :)



Denna dag har vart seg, jobbig, irriterande och rolig.

Började dagen med att skjutsa ner pappa till skärplinge.
Handlade lite och åkte till örbyhus för att hämta lite sterioprylar. Blev väl kvar där rätt länge, men kom sen iväg.

Kom hem lite innan 18, hade samling 18. Kom lite senare och började träna direkt. Skit träning mot slutet, men sen var den äntligen klar! Åkte hem och gick ut i lokalen på en gång. Fixade lite så det blir mindre till imorgon.
Gick rätt bra faktist.

Sen så gick jag in och då vart det så att jag spelade kort med rasmus. Tillslut så var det jag, rasmus, sebastian, pontus och wänge.
Har suttit hät nu en sväng och snart är det dags för sängen! Och när jag vaknar upp så är det nyårsafton! Vilket vi gillar väldigt mycket! :)

Morgondagen kommer för det första bli så enormt stressig med tanke på vad vi har att fixa. Men det kommer bli så bra så det gör ingenting! :) Blir väl till att fixa sig och sedan är det dags för gästerna att dyka upp och då ska vi fira det nya året och ha så jävla kul tillsammans. :) Alltså, dricka alkohol och ha kul, så ser min dag ut imorgon!


Ska nog faktist lägga mig nu så att det blir morgon fort! För jag känner på mig att morgondagen kommer bli en härlig upplevelse! Godnatt :)





Känner att jag kanske inte hinner göra ett inlägg imorgon så därför säger jag nu, GOTT NYTT ÅR ALLIHOPPA! :D


Kommentarer
Postat av: linaa

Gott nytt år hjärtat! Hoppas ni hade jätteroligt och att allt gick bra :) längtar efter dig <3

2010-01-01 @ 16:44:34
Postat av: caroline

Gott nytt år på dig själv stumpan! hela dagen var trevlig tills runt kl 1, man kan säga att mitt nyår blev förstört då:/ Men saknar dig också hjärtat, du får ta och komma hem snart :)

2010-01-01 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0