skitdag kan man väl säga,



Denna dag har nog bara vart sämst.

Påväg till bussen bara snurrade det i huvudet, fattade noll. Blev inte bättre påväg till tierp, men skulle ha haft nationella, så tänkte att jag skulle göra det och sen åka hem. Får då reda på att hon inte är där så att det inte blev nåt, så då var det bara att åka hem.

När jag väl var hemma blev det väl lite bättre. Käkade och gick och la mig en stund. Jag vaknade och då var klockan helt plötsligt två, så då gick jag upp. Det var väl ingen människa i huset typ, så då gick jag och la mig igen och somnade.

Vaknar sedan av att lina ringer, så blev då genast lite pigg.

Snart träning, men vet inte om jag ska träna, mår rätt dåligt fortfarande, men vi får se. Åker väl iallafall med och kollar. Vet heller inte om jag ska till skolan imorgon. Men har nationella, så vi får se där också. Har också käkat nyss så nu ska jag väl bara ta det lite lugnt innan träningen.

Hejhej.



Lina
, du gjorde min dag mycket bättre! <33

Kommentarer
Postat av: linaa

Du är söt Carran, och du vet att jag alltid finns här för att göra dina dagar bättre :)<3

2009-12-14 @ 21:08:40
URL: http://linaamariaa.blogg.se/
Postat av: caroline

:) <33

2009-12-14 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0