Söndag,



Söndag och jag är helt slut!

Dagen började med att jag, agnes och adam tog en sväng till gävle! :) Hade en jätte trevlig dag faktist, men tror inte adam hade så värst kul när vi var inne i alla "tjejbutiker". Men men :) Han överlevde iallafall.

Blev lite inhandlat iallafall, så jag är nöjd. På vägen hem stannade vi på donken och käkade lite efter en dag på stan, väldigt gott må jag säga! :)
Kom hem runt 18, har inte gjort så värst mycket sen dess. Många bra filmer var det också som började klockan 21, men det fick bli bodyguard! (Y) Världsfilm om jag får säga något!


Nu väntas en dusch och sen ska jag sova. Upp rätt skapligt imorgon för kl 9 kommer agnes och kajjan. Ska börja inreda "lokalen" till nyår. Kommer bli kanon det dära!

Men som sagt, nu ska jag duscha! Herrå



Som sagt, vilken film! :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh den filmen är så himla bra :D

2009-12-30 @ 22:14:07
URL: http://lovisasoderlund.blogg.se/
Postat av: caroline

Ja, men eller hur! Världsfilm ju! :)

2009-12-31 @ 02:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0