trötter



Ojojoj, vilken dag.

Dagen igår slutade inte bra, fastnade i en film och somnade inte förns två eller vad klockan va.
Sedan var det uppstigning 05.55 och då stänger man av klockan och sedan somnar om. Försov mig, så morfar fick skjutsa mig till skolan.
Kommer fram och vi är 7 styckna (Y) kände nästan att man kunde ha legat kvar!

Resten av dagen gick väl piss kan man väl säga. Mensvärken var iallafall med mig så det blev ingen idrott.
Kom hem runt fyra och har nästan bara legat deckad i sängen.
Orkade med en solning också, där man somnade såklart. Kom in och det blev yttligare en film.

Har precis gjort klart för imorgon då det äntligen är fredag! :D Slutar runt två då är det raka vägen hem till kajsa där vi ska baka lussekatter! :)

Nu sova! :)

Nattinatti


Jag längtar tills imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0