väntan och hopp,



Det är onsdag vilket innebär att jag har vart ledig och att det snart är dags för träning!

Igår kände jag mig inte allt för pigg för att gå till skolan, så stannade hemma. Missade nationella prov men får se om jag kan göra den nån annan dag. Gjorde väl inte alltför mycket igår, låg mest i sängen och kollade på film och så.

Idag har jag väl inte heller gjort alltför mycket, pluggat lite och har nyss fixat lite mat.
Som sagt så ska jag snart iväg på träning, men tänkte hinna med en solning innan, men får se om jag hinner.

Imorn är det skolan, och upp tidigt! Men bara två och en halv dag kvar i skolan, så bara kämpa!

Förövrigt är jag trött och ja, i stort sätt less på allt. Jag vill ha lov och bara, ja.


Nu ska jag iallafall äta korv med bröd! :)




Härligt med snö iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0