Bloggkungen.se

 


Nu gör vi ännu ett försök att hålla igång den här enormt fina och intressanta bloggen.

Det är söndag och ännu en skolvecka väntar. Tror inte den kommer bli så där jätte ansträngande med tanke på att på onsdag är jag antagligen ledig + att jag har fotbollsträning <3 Sen på torsdag är det match med skollaget i Gävle på strömvallen, vilket gör att jag inte behöver gå i skolan.
Så det känns väldigt skönt.

Sen på fredag är det premiär på New Moon, vilken jag hoppas vi ska försöka gå på.

Sen höstvädret är väl inte det bästa kanske. Det så grått och trist. Hoppas att lite snö kan komma snart och piffa upp tillvaron lite.

Och jag bara längtar till jul och nyår, kan knappt bärga mig :)
Får bara hoppas på att det blir lyckat alltihopa.

 Jag ska också se till så att jag hinner med lite söndagsmys i soffan innan läggdags :)
Hejdå,

- C



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0