Trött och en smula ledsen..



Måndag och jag är trött.

Skolan gick väl bra, men det började med att jag försov mig. Hann med bussen iallafall, men så otroligt jobbigt.
Hade också utvecklingssamtal och jag sköter mig minnsan bra i skolan.

Har också hunnit med att plugga matte, har liksom prov imorgon. Vilket känns bajs, men kan det nog huffsat iallafall. Jakob har hjälp mig så jag är väl lite av ett geni nu..
Fick också tråkiga nyheter när jag kom hem. Vår hund wilma, hade pappa tagit bort idag. Vilket känns jätte hemskt. Har grinat som en liten flicka, men så är det.

Känner också att jag börjar få huvudvärk, har inte sovit så bra, så det beror väl på det antar jag.
Nu ska jag fixa lite till imorgon, har även sovmorgon så jag njuter lite faktist.
Får också se om jag slipper gå i skolan på onsdag, då är denna vecka räddad iallafall!
PussoKram

- C


Saknar min Wilma
          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0