jahaja



Söndag, vilket innebär måndag imorgon + skola. Underbart

Känner ingen lust för skolan, vill gärna ha lov. 3 veckor och 2 dagar kvar, så det är väl bara att kämpa antar jag.

Har inte hunnit skriva sen i torsdags, men har inte rikigt haft orken till.
Men i fredags blev det bio iallafall, luftslottet som sprängdes. Var inte så bra som jag hade hoppats på men så är det.
Igår så kom agnes och linnea hit och vi hade en liten myskväll. :) Sen så blev vi skrämda så in i norden av min älskade syster. Hatar henne

Idag så har det blivit lite julbak och en skön tv-kväll. Har precis kollat på riverside och nu ska jag fixa lite inför imorgon, sen så ska jag sova.

Nationella prov, första adventsfirande, specialidrott och träning imorgon, helt okej dag! :)

| godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0