Fredagsmys med mig själv.. awesome!



Det är fredag och jag sitter hemma alldeles själv!
Mor och far är hos niklas och wänge är väl någonstans.

Är faktist rätt läskigt. Är ofta rädd nu för tiden sedan "inbrottet". Men så är det.

Först så blev det skola idag. Försov mig, men hann med bussen ändå. Nationella prov var det som stog först på listan, och det gick väl hyffsat iallafall. Sedan lite svenska och efter det naturkunskap (Y)
Sist så var det såklart specialidrott. Var väl inte en så ansträngande träning direkt, men det kan ju vara skönt det med.

Kom hem och det blev plankstek. Var väldigt gott och mätt blev man!
Efter det drog hela familjen och kvar här hemma blev jag. Har försökt att få ordning på den här förbannade bloggen, och tillslut fick jag i ordning på den. Är ändå inte klar, har en prick mitt i ögat, men den bryr vi oss inte i.

Nu ska jag ta mig en snabbdusch, för jag håller på att frysa ihjäl!
Efter det en film och sedan sova!

Imorn är det bio som gäller, och jag är sjukt taggad!
Får se imorgon vad det blir för omdömme.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0