Måndag



Jaha, ny vecka igen då.

Rätt härlig dag ändå. Började med att jag hade ställt klockan en timme fel, men det gick bra ändå. Fixade mig lite snabbt och for iväg till skolan.

Började med en liten slapp lektion, näthandel. Sedan blev det lite första adventsfirande :) Myspys var det, så slapp man också en lektion. Det blev lite naturkunskap och också nationella prov i engelska efter maten. Nationella gick väl okej, men kunde nog gått bättre. Och efter det, den underbara specialidrotten (Y) Rektorn var även på besök, så det var ju faktist lite roligt iallafall.

Kom hem och drog i mig en korv och sedan iväg på träning. Åt nog för fort, för jag fick håll + en enorm smärta, men kunde spela litegran iallafall.

Kom hem och har nyss duschat och snart ska jag fika. Två lektioner imorgon så inte en så jobbig dag har jag framför mig.

Så nu ska det fikas och sedan ska jag kolla på One tree hill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0