Mys i soffan!



Onsdag - Jag vill bara somna och vakna pigg som en mört!

Skola idag, men hade sovmorgon som var ett stort +. Skulle ha haft matteprov, men lars var hemma så fick sluta tidigare.

Kom hem och käkade, sedan var det bara ut och jobba i maskinhallen.

Kom in för ett tag sen och har precis tagit en lång, varm dusch.
Imorgon onsdag, är jag ledig. Antar att jag ska hjälpa till att bygga då med, men det är också träning! (Y)
På torsdag ska skollaget spela, så då ska jag åka och kolla på den.
Så ingen skola förns på fredag, och sedan är det helg!

Idag är det bara mys i soffan som gäller hela kvällen. Först desperata hemmafruar, om jag hinner, paradise hotel, efter det, Brothers and sisters och till sist, andra avenyn! har också några nya filmer, men antar att jag somnar efter B & S.

Jaja, nu kvällsfika och sedan soffan :)

Efter det, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0