Text?



Jaha, trött som vanligt men ingen skola imorgon, så det är helt okej!

Vaknade runt ett och käkade frukost. Klockan ett skulle jag vara hos farmor och fika, vilket jag hann med.

Efter det var det bara på med arbetskläderna och ut till maskinhallen. Gick faktist bra, hoppas bara vi hinner klart till nyår! Sedan var det dags för träning. Superkul och nu börjar vi vara några fler än 5 stycken iallafall.

Imorgon ska jag åka och kolla på fotboll. Skollaget spelar och såklart fick man inte vara med imorn heller. Så imorn är jag publik med linnea :) Och uffe kan ju stoppa upp nått i röven!

Och snart är det helg igen. Det blir nog bio iallfall :) Annars blir det nog lugnt tror jag.

Nu ska jag sätta på en film och somna till den!
PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0