torsdag



Äntligen är denna dag slut!

Dagen började med att jag, linnea, mamma och Helena åkte iväg till Gävle för att kolla på skollaget. Såklart vann dom med 5-2 och spelade faktist väldigt bra!

Sedan for vi till donken och käkade, och jag säger bara mmmmmm, så gott. :)

Sedan var det hem och städa rummet, vilket gick fort.
Sen satt jag och höll på med en massa "äckliga" inbjudningar. Men efter ett tag vart dom äntligen klara!
Som slutet på dagen blev det en wallander film - läckan. Inte allt för bra, men den dög.

Har precis kommit ur duschen och nu ska jag sova!

Imorgon nationella prov i engelska och också fredag :D
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: linaa

Lycka till pullan! ;) <3

2009-11-19 @ 23:59:59
URL: http://linaamariaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack stumperumpen min! <3

2009-11-21 @ 00:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0