Världens längsta dag..



Nu är det verkligen sängdags, sitter nästan upp och sover! herregud.
Mår otroligt illa också, jätte roligt!

Idag har det vart en extrem lång dag. Träning halv 8 och sedan skola. Kom hem och har småfixat lite men har också bakat en kaka. :) Ska alldeles straxt duscha och sedan ska jag äntligen få sova!

Imorgon är det bio som gäller (Y) Luftslottet som sprängdes. Kajjan, ag, lina och wänge ska jag åka in med och det kommer bli toppen! :) 
Också helg imorgon och det gillar vi så enormt väldigt otroligt mycket!.! 

Nu duscha.!

| Kan också berätta att jag tappade min mobil på bussen, AWESOME. Tur att josefine tog hand om den! :)

Jaja, godernatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0