Finfint väder


Jo tack! Solen skiner här och det gillar vi! Hoppas inte på mer snö, för nu är det tillräckligt! 

Igår skottade vi av taken och jag säger då de, fy fan vilket slit. Men iallafall så gick det bra och efter det tog jag och lina en sväng in till Gävle där agnes och kajsa var. :) Var hemma hos agnes och lagade mat och bara hade mysigt! Åkte hem senare på kvällen och somnade som en stock!

Sen i måndags så skulle jag och lina åka skoter.. såklart fastnade jag så det blev ingen tur. Men men, får se om det blir nått på torsdag :)

Själv så väntar jag på att syster ska komma hem så vi kan åka en sväng :) Senare så är det också träning som väntar!

På fredag blir de nog lite myspys bara och på lördag ska vi fira lina som fyller 18 år på söndag! :D Sen så är lovet slut och tillbaka till skolan.. Men bara 5 veckor till påsklovet, då alla har lov samtidigt.
Vecka 11 på onsdagen så ska vi åka upp till fjällen, vår familj och agnes familj! Kommer nog bli väldigt skoj, men ska tydligen prova på snowbord? vi får se..






Men iallafall, klä på sig och göra något vettigt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0