KOMMUNCUP IMORGON, LADDA!


Hej och hopp

Har inte vart så bra på inlägg den här veckan, men vad gör det :)
      Har iallafall vart en bra vecka, som jag trodde :) Inte mycket plugg och fotbollsträningarna har vart kanon! I tisdags sov jag också hos agnes, så då hade vi en liten myskväll, åt väldigt gott och hade det trevligt! Sen praktik, vilket gick bra som vanligt och jag trivs fortfarande :) Så det gillar vi!

I torsdagskväll så drog jag, kajsa och wänge ner till Sockholm. Skulle kolla sommarjobb imorse och det gick väl rätt bra faktist. Så vi får se om vi får det! :) Men efter det så blev det shopping. Hittade nästan lite väl mycket, men bara bra det :) Men sen så var det väldigt skönt att komma hem. Har bakat lite bullar till klassen imorgon och bara tagit det lugnt.

Men imorgon är det iallafall kommuncup. Vi har första matchen som börjar 08.00, så upp klockan 06.00 imorgon! (Y) Men kul ska det iallafall bli.

Men ska snart sova, men tänkte röja lite i garderobben först och eftersom jag fastnat för disneyfilmer så ska jag samtidigt kolla på Robin Hood! Godnatt :)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0