Ligger lite efter..


Som sagt så har det inte skrivits sen i måndags, men det är inte alltid man har tid..

Denna dag har vart väldigt trevlig må jag säga. Började med att jag och wänge tog skotern och åkte ner till agnes och grillade korv. När vi kom dit så satt agnes och pontus i solen och hade det underbart, så vi slog oss ner och började att grilla. Var där ett tag men sedan begav vi oss hem. Det gick också jätte bra att åka och med solen framme blev det ännu bättre! :) Ungefär 5 minuter efter att vi kommit hem så kom agnes. Så då åkte vi ut en sväng vi med. När vi kom hem så fanns det pizza, vilket satt väldigt fint!
Har också precis kommit ut ur duschen, agnes åkte väl för ett tag sen.. Så nu håller jag bara på att fixar lite tills imorgon.


Ska också försöka kolla igenom lite läxor som måste göras..


Den här veckan har väl vart bra. Skolan i måndags och i tisdags var väl ioförsig bara piss, men iallafall. Sen praktik onsdag och torsdag, vilket faktist var något som va roligt. Var också på nån slags informationsgrej om någon ny produkt i onsdags, vilket var jättetrevligt. Fika och gratisprudukter, inte helt fel! :) 
      I fredags så vet jag inte vad som hände.. Kom hem runt 17 tror jag och kvart i 18 slocknade jag i sängen. Vaknade runt 10 på lördagen, så runt 17 timmars sömns sådär satt ju inte helt fel.. Så på lördagen blev det lite party uppe hos carro :) Väldigt trevligt faktiskt, lite tråkigtheter men iallafall!

Sen är det ju också alla hjärtans dag idag, så har haft en kanondag! :)


...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0