Sportlov för hela slanten!


Ligger i sängen och bara slappar. Har storstädat mitt rum, vilket var väldigt behövligt..

Den här veckan har gått väldigt fort. Två skoldagar, sen praktik och i fredags temadag som var helt okej. Sen var det äntligen helg, vilket som innebärde sportlov! :)
Var hemma i fredags och laddade inför cupen i Östhammar. Gick hyffsat, vann gruppen men åkte ut i kvarten, vilket inte gjorde någonting för jag var helt död!
Sen var det bara hem och göra sig i ordning för party! :) Åkte först till mia och sen till hans och jag säger då bara det, vilken jävla kväll.
Alla var bara konstiga och dryga, alla fick sneslag och bara förstörde för alla andra! En hemmakväll hade faktiskt suttit fint. Men men :)

Söndag idag iallafall. Sportlovet börjar imorgon och jag ska inte göra något annat än att njuta! :) Agnes och lina kommer om en stund och kanske linnea, ska käka och bara ta det lugnt. Sen imorgon blir det kanske en skotertur, vi får se :) Har än inga roliga planer för veckan, men nått skoj kommer det nog att bli! :)

Nu en dusch för att vakna till lite! puss




glader :)

Kommentarer
Postat av: mia

läskig kväll.. helkonstigt!

2010-02-21 @ 19:33:39
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0