Absolut



Sitter här i köket och tittar ut och det bara vräker ner en massa snö! Usch, men ändå mmm :)

Tog en promenad idag, väldigt skönt faktist. Men så tråkigt att det var så mycket snö, man blev så blöt om fötterna :/ Men vad gör det om 10 år!
Har inte gjort allt för mycket sen jag kom in. Fixat litegran och spelat lite kort med wänge och mamma. Fixat en brasa och lite sånt.

Gårdagen var väl rätt bra faktist. Lite stressig, men bra! Åkte ner till kajsa när jag hade vaknat. Började planera dagen och hade lite mysigt :)
Blev så att jag, kajsa, agnes, pierre, jakob och adam skulle åka och bowla i uppsala. Skulle tagit fem tåget från tierp, men jag hann inte så jag fick ta sex tåget själv istället. Tåget var försenat så fick kuta till bowlingen när jag kom fram, hade faktist hjälpt om jag hittat, men det var faktist lite härligt att yra omkring själv i uppsala en sväng! :)

Kom väl runt kvart över sju och vi hade banan från sju till åtta. Så runt 45 minuter fick jag väl lira lite, underbart! :)

Sen vid åtta var det nästan bara att kuta igen då, eftersom tåget skulle gå 20 över. Men sen visade det sig att det var försenat det med! Men kul med en liten tripp iallafall! :) Efter det åkte alla hem hit och badade en sväng! Trevligt hade vi, men sen åkte alla hem och jag gick och la mig :) Men tack för en trevlig kväll iallafall!



Snart kommer kajsa, agnes, fia och emma hit. Vi ska laga lite mat, tacos står på listan som alltid. Men vi älskar´t! Ska väl kolla nån film och ha myspys senare! :)

Nu ska jag iallafall spela bloons! Hejhej!




Nu är det dags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0