Biokväll!



Det är 2010 och redan 3 januari, gud så fort det går.

Idag har jag inte gjort mycket alls, städat ur maskinhallen, det sista. Så nu är det klart. Har också var i skärplinge nyss och hämtat mina saker hos kajsa.

Ska också åka på bio idag, tänkte kolla på avatar, hoppas den är så bra som alla säger! Åker med wänge, agnes och kajsa, så vi tänkte ha lite mysigt. Också skönt att komma ut lite och få tänka på annat ett tag :)

Gårdagen var jag hos john och anton, det var lite party där, så det var trevligt faktist. Trevlig folk, så tack för de! Kom väl hem runt fyra, så man kan säga att man var lite trött faktist!

Men nu ska jag in och duscha, sedan fixa mig litegran och sedan åker vi till gävle! (Y) Hare!





Får hoppas på det bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0