Ja ni ..


Måndag, trött som en jag vet inte vad?

Först specialidrott och på det en träning! Helt slut kan jag säga.
Men skolan var faktiskt helt okej, gick rätt fort. Bara engelskan som är lite tråkig.. Men den klarar vi säkert! :)

Har också hunnit satt på en tvättmaskin och även diskat. Också tränat rätt hårt, så känner mig rätt bra!!
Imorgon skola, sen efter de ska jag nog dra in till agnes. Sover där och sedan praktik! :) Åker nog hem på onsdagen också, så man får träna lite då med.

Men vill gärna ha helg så fort som möjligt, är redan slut efter en dag? herregud, vad har hänt.

Försov mig också, (vilket är väldigt vanligt när det gäller mig nu för tiden) men hann iallafall, trodde jag.. Såg bussen åka förbi när jag var påväg ut, så morfar fick köra mig istället. Men kom iallafall till skolan.

Nu ska jag sova tror jag, är väldigt trötter! :) Godnatt

















De bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0