This is shit




Tisdag, skola om en vecka, känns inte allt för bra faktist! Ska ioförsig ut på praktik två dagar i veckan, men bara skola över huvud taget! Men jaja.


Gårdagen blev en hemmakväll faktiskt, hyrde två filmer så det var vad jag gjorde! Kollade på i love you, man och tournament eller nåt sånt.. Huffsade bra filmer faktiskt, det är något jag rekomenderar! :)
Iallafall så var det cup idag i gimo. Kände att det skulle gå rätt bra men det sög så mycket så att det inte ens var kul.
Fick lägga en straff vid mål och en vid halva plan och missade båda, kändes inte som att det var min dag direkt! Men så kan det ju också gå.

Kom hem, då agnes och jag bestämmde oss för att åka till kajsa en sväng. Kollade lite halft på kopps men började sedan kolla på wedding craschers. Samtidigt så hade vi gjort (alla andra förutom jag) lite fruktsallad och en massa glass, som vi fetade i oss, mums! :) Kom hem för ett tag sen, så ska väl sova snart!

Iallafall så är det inte långt kvar på lovet, så det gäller att göra lite kul nu in i det sista! Imorgon tänkte vi iallafall åka in och bowla. Får hoppas bara att det är öppet så vi får litt kul! :) 


Håller förtillfälligt på att somna, så ska nog sova lite nu. Får hoppas att morgondagen bjuder på lite roligheter. Godnatt :)



Du beter dig så jävla dåligt och ändå kan jag inte glömma?




Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0