Jag vill och jag ska!



Fredag eller lördag kan man väl säga.

Iallafall så har jag vart i stan idag med syster. Provade väldigt mycket, men det blev bara jeans och en bh. Men syster hittade lite roliga saker iallafall :)
Åkte hem och vi var hemma själva, så vi tog oss ett fotbad :) Väldigt skönt faktist, så nu är man alldeles len om fötterna :)
Sen dess har vi bara suttit framför tv:n och häckat. Har typ nyss tagit en dusch och nu sitter jag här och ska snart sova.

Sista dagen på lovet imorgon, iallafall som man kan göra något på. Ska väl vara med kajsa och agnes antar jag så nåt roligt blir det väl! :)

Lina kommer också hem imorgon, ska bli trevligt att träffa henne igen. Tre veckor har det gått sen hon åkte, men tiden har gått fort ändå! Men det ska iallafall bli toppen att träffa henne! :)

Men nu ska det sovas! :) puss




Bara en enda sak,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0