Finte


Heeeeelg imorgon! :)

De här två dagar har gått väldigt fort! I onsdags åkte jag till gävle till tio. Började då min praktikdag och den gick bra! :) Ett minus är att mina fötter började värka lite väl mycket.. men ändå. Gick till agnes runt halv fem, då vi lagade mat och hade väldigt trevligt! Kollade på film och somnade runt tolv.

Imorse så gick jag upp runt åtta. Kändes inte allt för bra när jag såg att agnes låg kvar i sängen och gottade sig! Men iallafall så traskade jag iväg och började dagen med att damsuga golvet inne på kicks. Sen resten av dagen hade jag faktist väldigt kul må jag säga! Hoppas det fortsätter så! :)

Imorgon, fredag! Vilket innebär helg. Har inte allt för jobbiga lektioner så det är bra. Kvällen är fortfarande oklar, men nått skoj blir det! Nu fika och sen sova :) puss




Vill ha bort den här dumma snön och få sommar så man kan bada och sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0