Härligt må jag säga! :)


Tiden bara springer iväg..

Snart februari, känns bara konstigt. Men bara bra för snart blir det sommar!
      Inte kul att det bara snöar hela tiden heller.. är snart insnöade här, så det får gärna sluta nu! För övrigt så har dagen vart väldigt lugn, vaknade runt elva, gick upp och pluggade en stund. Började också att titta på skotrar, eftersom jag nu har skoterkort! Men vi hittade två stycken och vi ska köpa ena tror jag :) Ska straxt åka till gävle för att kolla på den andra, så vi får se om vi köper den med! Så det ska bli kanonkul!

Tänkte också käka med familjen i gävle. Ska bli väldigt trevligt! Ikväll är det väl bara att kolla film, var wallander ikväll och inte johan falk? :S Men lika bra dom med. Men imorgon ny vecka, vilken kommer bli väldigt härlig tror jag! :) Men nu ska vi åka!

HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0