Helokej söndag! :)



Hejsan,

Söndag idag, skolan börjar på tisdag, och jag har panik?
Vill inte börja skolan, men ioförsig så är det bara en termin kvar, så det kommer väl gå fort antar jag.
Har också praktik två dagar i veckan, vilket jag faktist ser fram emot. Så det kommer antagligen gå fort.?

Iallafall så åkte jag till kajsa och kollade på film igår. Paranormal activity blev det, usch är nog det ända jag kan säga om den!!
Agnes var också där, skulle bege oss till henne runt tio, men blev kvar till nästan ett? :S Var väldigt mycket att prata om tydligen.. Men det var en bra kväll faktist! :) Och kajsa får faktist ta och krya på sig, för vi ska göra nåt jätteskoj nästa helg! :)

Nu iallafall så ska jag åka till skärpling. Ska hem till lina och få träffa henne igen! Längtar faktist :D Men hon är väl brun och äcklig, men iallafall, ska bli kanon! :) hejs




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0