ja så kan det gå ..


Hejje

Ligger här och småsover faktiskt.. Rätt slut från gårdagen då vi hade lagfest här hemma. Runt 18 så käkade vi och hade trevligt. Sen gick gammeltackorna ut och nåra satt kvar inne. Sen blev det både bastu och bad och vi hade väldigt trevligt!
      Runt ett någonting så var jag väldigt trött och onykter.. Lina och ewe var kvar så kände inte att jag ville lägga mig, men tillslut så kände jag att det var dags.

Imorse, vaknade jag runt 11? Fattade noll. Skulle också på skoterkurs 13 idag, så det var ju tur att jag vaknade. Tog en dusch och sedan åkte jag iväg. Hade lite teori och körning men också slutprovet :) Såklart hade man alla rätt så nu har jag skoterkort också! :)

Men kom hem och har inte gjort nått alls, agnes, lina och kajsa kommer snart iallafall, så vi ska ha lite myspys tänkte vi. Har tänt i bastun och så :) Jakob och adam kommer nog en sväng senare också.

Tänkte också tända lite ljus innan dom kommer :) Hej sålänge.



Åh, va jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0