Kan det bara inte få ett slut .



Nårsafton avklarad! Lokalen blev riktigt bra faktist, väldigt mysigt :) Tror alla hade riktigt trevligt faktist, vilket var bra! Det var ganska mycket skit och krossade flaskor på golvet efteråt, men vad gör det. Det är ju bara nyår en gång om året!

Skulle städat idag, men mamma och farfar hade städat det mesta. Röjde undan lite bord och så bara. Så det var skönt iallafall! :)

För övrigt så hade jag jätte trevligt! Var inte så full innan tolvslaget för att vi skulle fixa med lite saker och så, så efter tolvslaget tänkte jag börja dricka, men det blev lite annat som kom ivägen, så det blev inte så. Blev istället sängen tills alla hade åkt. Jätte tråkigt, men så kan det gå.
Somnade runt tjugo i fyra, och vaknade runt elva med mensvärk så att jag nästan höll på dö! Tog en dusch då det var nära att jag svimmade för att jag hade så ont. Hatar det!!

Har i stort sätt legat i sängen hela dagen på grund av mensvärken och andra saker. Har inte direkt haft nån lust att göra nåt.
Lotta och agnes dök också upp ett tag med pizza, så vi käkade då och sedan åkte de hem igen. Sedan dess har jag legat här och inte rört mig ur fläcken! Men vi får se imorgon hur jag känner mig, hoppas på en förbättring iallafall!

Vill också bara säga tack till alla som kom igår, hade jätte trevligt och det var kul att ni kom! :)




Det var så mycket bättre förr. Mindre tankar, mindre funderingar och mindre utskällningar. Hur länge ska det hålla på, för orken börjar ta slut?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack för en trevlig kväll <3

2010-01-04 @ 19:10:09
URL: http://lovisasoderlund.blogg.se/
Postat av: caroline

Tack själv!! :)

2010-01-06 @ 01:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0