Lördag kväll,



Hej

Inge inlägg sen i onsdags så här kommer lite om veckan :)

I torsdags så hade jag också praktik på kicks. Ingen rolig människa träffade jag, men helt okej dag ändå :) När klockan blev fyra var det dags att sluta, då agnes kom och skulle äta :) så hon käkade där, så runt fem tog jag bussen hem. Kom ända hem den här gången så det var bra iallafall :)

Igår så skulle jag gått i skolan men det blev inte så. Var så nere i kroppen så jag orkade inte, så jag stannade hemma istället, vilket var det jag behövde! :) Så på kvällen så åkte jag till agnes, där jakob, lina, adam, och kajsa var :) Spelade spel och kort, kanon kul :)

Imorse, eller klockan ett vaknade jag och gick upp och åt frukost :) sen har jag bara fixat och donat lite här :) men nu snart så ska jag och wänge åka ner till agnes och käka lite, sen så åker vi till rasmus på lite partaj för att han har fyllt 20, så grattis till honom! Ska först till mia och förfesta lite med nåra en sväng, så det här kommer bli awesome :)

Nu ska det fixas och så, puss!




Kanske världens snyggaste människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0