Onsdag



Ett litet kort och snabbt inlägg!

Mår lite halt sisådär faktist, men vi får hoppas på en förbättring! :)
Igår tog jag en sväng till agnes på kvällen :) Hade en väldigt trevlig kväll, myspys och film med lite gott :)

Idag så började min praktik på kicks i gävle. Gick faktist väldigt bra må jag säga, kommer nog gå väldigt bra! Kanon människor som jobbar där också, så roligt kommer jag absolut få! Sen åkte jag hem och de där jävla bussarna!!! Fick stå 45 min i skutskär och frysa häcken av mig innan det kom en buss.. Bara älskar´t.

Iallafall så var jag helt slut när jag kom hem, men drog på träning iallafall. Magen var inte på min sida som vanligt, så det blev duschen en halvtimme tidigare!
Åhh, men iallafall, får hoppas de är borta imorgon för då ska jag tillbaka till gävle och praktisera!

Nu ska jag iallafall kolla film och sova! I skuggan av värmen blir det, vilket är en sjukt bra film! Men iallafall, godnatt :)

Dagens häftigaste: Rolf lassgård kom in på kicks idag och kollade på nån parfyme, bara en meter från mig, oj oj oj säger jag bara! natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0