Skolstart imorgon!



Måndag den 11, vilket innebär att skolan börjar imorgon.

Kan bli lite jobbigt att gå upp imorgon, med tanke på att man helt och hållet har gjort om dygnen. Men jag ska försöka att somna innan 3 iallafall :)

Idag har jag inte gjort allt för mycket faktist. Tagit det lugnt, sytt in ett par byxor, fixat lite inför morgondagen och vart iväg och tränat en stund. Får se hur det blir den här säsongen, men vi får hoppas på att det blir bra! :)

Imorgon som sagt så ska jag till skolan. Får hoppas att vi inte gör allt för mycket, men det kommer vi väl antagligen. Men det positiva är att vi ska börja praktiken redan på onsdag. Så imorgon åker jag till agnes och sover där :) Har inte vart i hennes lägenhet heller så det ska bli lite skoj faktist! :) Börjar inte förns halv elva på onsdag, men får se vad det blir för arbetstider sen.

Får se om jag åker hem på onsdag för att träna eller om jag stannar hos agnes! Vi får se, vi får se :)
Nu ska det iallafall sovas, för imorgon ska man tillbaka till älsklingsHÖGBERGS!! :)

Godnatt :o)



Jag vill, jag kan, jag ska! Får se om det räcker, vilket vi hoppas på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0