Söndag, 7/3


En lugn men ändå jobbig dag.
Vaknade med huvudvärk, så gick och fyllde på en vattenflaska och bara hällde i mig. Somnade sedan om, för tror det mesta fortfarande var kvar i kroppen!
Men det blev iallafall folkan igår. Först blev det en skotertur med mamma, marika och teo. Åkte upp till åkerbysjön och kollade lite och det var skitkul och jättemysigt! Men sedan var det hem och fixa sig för folkan.

Började först uppe hos carro och sedan gick vi dit. Jag och moa gick sist så vi kom också dit sist. Vart lite nervös vid legkontrollen, men behövde inte ens visa, så det vara bara att gå in.

Men det blev en lyckad kväll iallafall och det är vi glada för! Men mycket snurrande blev det när jag kom hem, så det blev sängen på en gång! Blev nåra bilder, så det kommer väl lite sen!

Idag, har jag inte gjort allt för mycket. Var på barnkalas, för teo har fyllt år. Kom sen hem och har legat i soffan och häckat. Städade också på rummet, såg för jävligt ut! Men nu är det fint igen. Har också tränat lite, så nu väntar en dusch! Sen ska jag bara ta det lugnt och sen sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0