wohooooooooooooooo


eller inte. Kom nyss hem och har precis dragit i mig två alvedon som min kompis lina föreslog. Huvudvärk och matt i kroppen, får hoppas dom hjälper!

Helt okej dag, bara företag hela dagen och sen kom syster och höll mig sällskap. Ewelina var också med och vi käka lite sallad och postade en present! Superkul! :) Sen var det dags för specialidrott. Emma höll i lektionen, så det var inge annat än bra!

Kom hem för en halvtimme sen och ska precis dra på träning. Snart dags för träningsmatcher och det gillas! Men får hoppas humöret vänder!
Senare, hem och slappa sen sova! Tre lektioner imorgon, inte så farligt faktiskt. Sen praktik och sen helg, då Åland står på schemat! Härligt tycker jag iallafall! Men nu träning!




Snart så,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0